Ned Stark Ned Stark
478
BLOG

Poznańska masakra pyrą mechaniczną.....

Ned Stark Ned Stark Rozmaitości Obserwuj notkę 10

To już nie jest śmieszne. Na szczęście nie znalazłem się w gronie nabitych w butelkę kiboli i biletu za 65 złotych nie kupiłem. Akurat jestem abonentem pewnej telewizji, która mecz transmitowała - na moje nieszczęście.....

Kibiców dzięki atrakcyjnych cenowo biletach na nowy 40 tysięczny stadion przybyło 22 tysiące - puste krzesełka raziły kolorem niebieskim po oczach.

Doping kiboli - jak zawsze o niebo lepszy niż gra tych pseudokopaczy.

Mecz - dno dna. Najciekawsze było, kiedy moja córeczka wyciągnęła kartę z dekodera i się zawiesiło. Panowie, tego nie da się oglądać. To jest bezładna kopanina, bez żadnego pomysłu, bez serca.....

Zagłębie powinno strzelić w drugiej połowie 3-4 bramki....

"Dla was fury, imprezy i żel. Dla nas wstyd"

Ned Stark
O mnie Ned Stark

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości